Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
115

Over ons

Jana :  Na twee jaar kleuteronderwijs ben ik klaar voor deze uitdaging. Ik heb al veel ervaring opgedaan en wil die gebruiken om les te geven aan de kinderen in Ghana. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar dingen die wij kunnen leren van de juffen en meesters daar.

Sylvia: Mijn laatste jaar kleuteronderwijs en wat voor één, één dat ik voor 1/3de mag doormaken in Ghana! Ik ben super benieuwd naar de kindjes daar en vooral om eens te mogen meedraaien in de kleuterscholen in Ghana! Ik hoop dat we veel gaan leren van de juffen en misschien wel meesters daar en dat we veel leuke mensen gaan ontmoeten!

Over onze reis

Meer dan een jaar hebben we hier naar uitgekeken (met dank aan de blog van onze voorgangster Delphine ). En nu is het dan eindelijk (bijna) zo ver.

Onze bestemming is Kpando in Ghana. Kpando is een dorp niet ver van het Voltameer. Het is geen grote stad, maar het heeft een markt, winkels, een restaurant, een ziekenhuis, …. Kortom alles wat je nodig hebt.

In Kpando zullen we lesgeven in verschillende scholen. Daarover volgt gedurende onze reis zeker meer info over. Voor ons is het ook nog een verassing in welke schooltje we terecht zullen komen, maar we hopen enkele verschillende scholen te zien zodat we wat kunnen vergelijken.

Moest je toevallig langs Kpando komen en je wilt ons opzoeken, we verblijven in Kpantech, in een guesthouse van de middelbare school. Dit heeft geen adres, maar iedereen kent het daar, dus er geraken zou geen probleem moeten zijn.

Liefs Jana en Sylvia

Bezochte landen